Informatii privind protectia datelor pentru angajati

Prelucrarea datelor angajatului

Ne angajăm să vă protejăm datele personale și să respectăm legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor, în special Directiva UE privind protecția datelor personale („GDPR”),si toata legislatia aflata in vigoare referitoare la acest subiect iar datele dvs. personale sunt procesate numai pentru scopurile legale declarate sau dacă v-ați declarat de acord.

În aceste informații privind protecția datelor, explicăm ce informații (inclusiv datele cu caracter personal) sunt procesate de noi în legătură cu relația de muncă.

Cine este responsabil pentru prelucrarea datelor cu caracter personal? Operatorul responsabil cu prelucrarea datelor cu caracter personal este Simcor Var SA, Romania, Deva, Sat Cristur, str. Sos. Hunedoarei, nr. 1-3, Birouri, camera 03, telefon +4 0254 21.29.30 mail office@simcorvar.ro. Orice referire la „noi” sau „noi” în aceste informații privind protecția datelor este o referință la entitatea menționată mai sus. Responsabilul nostru pentru protectia datelor poate fi contactat prin mijloacele mentionate mai sus sau prin intermediul adresei de email: dataprotection@simcorvar.ro.

Ce date procesăm?

Performanța relației dvs. de muncă necesită prelucrarea datelor cu caracter personal:

Date de bază:

Noi procesăm anumite date generale cu privire la persoana dvs. și relația dvs. de muncă cu noi, colectiv „date de bază”. Datele de bază includ
1. orice informație furnizată de dvs. în cursul procesului de recrutare sau pe care am solicitat-o de la dvs. (de exemplu, nume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail, data nașterii, starea civilă, naționalitate și informații privind educația și angajarea anterioară;
2. orice informație stocată în legătură cu decizia noastră de angajare (în special detaliile contractului dvs. de angajare și informațiile privind poziția în cadrul organizației noastre

Date de performanță:

Noi prelucrăm datele personale colectate în timpul angajării dvs., altfel decât prin actualizarea datelor dvs. de bază și pe care o numim „date de performanță”. Datele privind performanța includ
1.Informații privind performanța sarcinilor angajatului dvs., cum ar fi orele de muncă / absență și evaluarea performanței dvs., dacă este cazul;
2. Informații despre performanța relației de muncă, cum ar fi plățile noastre către dvs. sau alte beneficii sau compensații;
3.Informațiile pe care ni le furnizați în timpul angajării dvs., fie în mod activ, fie la cererea noastră;
4. Date personale care ne sunt furnizate în timpul angajării dvs. de către dvs. sau de către terți (în special organisme publice, cum ar fi organismele de asigurări sociale sau autoritățile fiscale), care pot include informații privind concediul medical, sarcina, copil, dizabilități, căsătorie sau schimbări comparabile ale stării civile

Datele de utilizare:

Noi prelucrăm datele personale colectate în timpul angajării dvs., datorită utilizării infrastructurii companiei noastre. Datele de utilizare includ
1.Informații cu privire la utilizarea de către dvs. a infrastructurii noastre de tehnologie a informației (cum ar fi contul dvs. de e-mail de afaceri, accesul la internet sau alte aplicații, programe sau dispozitive furnizate dvs.);
2.Informații cu privire la utilizarea altor infrastructuri ale companiei, cum ar fi infrastructura de colectare a datelor de utilizator atunci când sunt accesate de un angajat, cum ar fi mașinile conectate sau aplicațiile de pontaj

Categoriile de date menționate mai sus pot include categorii speciale de date cu caracter personal, în special date privind sănătatea (de exemplu, informațiile privind incapacitatea dumneavoastră de a lucra din cauza bolii).

In ce scopuri și pe ce bază juridică procesăm datele dvs. personale?

Efectuăm procesarea datelor de bază, de performanță și de utilizare pentru îndeplinirea relației dvs. de muncă cu noi în baza articolului 6 paragraful 1 b) GDPR.

Putem prelua datele de bază, de performanță și utilizare, de asemenea, pentru respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși; această prelucrare se bazează pe articolul 6 paragraful 1 c) GDPR. Obligațiile legale pot include, în special, divulgarea obligatorie a datelor cu caracter personal organelor de asigurări sociale și autorităților fiscale.

În măsura în care este necesar, procesăm datele personale (în plus față de procesarea în scopul raporturilor de muncă sau în conformitate cu obligațiile legale) în scopul intereselor noastre justificate sau al intereselor justificate ale unei terțe părți în temeiul articolului 6 paragraful 1 f) GDPR. Interesul justificat poate include
procese la nivel de grup pentru administrarea internă a datelor angajaților
2. stabilirea sau apărarea împotriva revendicărilor legale
3. prevenirea și investigarea infracțiunilor
4. menținerea securității sistemelor noastre de tehnologie a informației
5. menținerea securității spațiilor și infrastructurii noastre
6. managementul și dezvoltarea în continuare a operațiunilor noastre comerciale, inclusiv gestionarea riscurilor
Dacă categoriile de date sunt specificate în capitolul „Ce date procesăm?” mai sus conțin categorii speciale de date cu caracter personal (de exemplu, date de sănătate), le prelucrezăm pentru îndeplinirea obligațiilor în domeniul ocupării forței de muncă, al securității sociale și al protecției sociale în temeiul articolului 9 paragraful 2 b GDPR.

Dacă furnizăm – în timpul procesului de recrutare sau în timpul angajării – opțiunea de a declara un consimțământ în prelucrarea datelor cu caracter personal, procesăm datele personale acoperite de consimțământul dvs. în scopurile specificate în acest consimțământ pe baza articolului 6 paragraful 1 a) GDPR. În cazul în care consimțământul se referă la categorii speciale de date cu caracter personal (cum ar fi datele privind sănătatea), prelucrarea se bazează pe articolul 9 alineatul 2 a) GDPR.

Observatie importanta :

– declararea consimțământului dvs. este întotdeauna în mod voluntar și nici declarația de consimțământ, nici retragerea ulterioară a consimțământului nu au consecințe negative asupra îndeplinirii relației dvs. de muncă;
– că incapacitatea de a furniza consimțământul sau retragerea unui consimțământ poate, totuși, să aibă consecințe și vă vom informa despre astfel de consecințe înainte de a vi se acorda opțiunea de a vă declara de acord;
– vă puteți retrage consimțământul în orice moment cu efect pentru viitor, de ex. prin notificarea prin poștă, prin fax, prin e-mail, utilizând informațiile de contact specificate pe prima pagină a acestei notificări privind protecția datelor;

Sunteți obligat să furnizați date?

Furnizarea datelor de bază privind utilizarea performanțelor specificate în secțiunea II de mai sus este necesară pentru a intra și a menține o relație de muncă cu noi, cu excepția cazului în care se precizează altfel înainte sau la momentul colectării datelor. Fără furnizarea acestor date, nu au fost capabili să intre și să mențină o relație de muncă cu dvs.

Dacă colectăm date suplimentare de la dvs., vă vom informa dacă furnizarea acestor informații se bazează pe o obligație legală sau contractuală sau este necesară pentru îndeplinirea unui acord (în special contractul de muncă). De obicei, indicăm ce informații pot fi furnizate în mod voluntar și nu se întemeiază nici pe o obligație legală sau contractuală, nici pe necesitatea încheierii unui acord.
Cine obține sau are acces la datele dvs.?

Datele dvs. personale sunt în general prelucrate în cadrul companiei noastre. În funcție de categoriile de date personale, accesul la datele dvs. personale este permis numai departamentelor / unităților organizaționale dedicate. Astfel de unități includ în special departamentul de resurse umane, managerii dvs. și – dacă datele sunt procesate prin intermediul infrastructurii noastre IT – și departamentul nostru IT. Pe baza unui concept de gestionare a rolului / drepturilor, accesul la datele cu caracter personal este limitat la funcțiile și mărimea necesară pentru scopul respectiv al prelucrării.

Dacă și în măsura permisă de lege, putem transfera datele dvs. personale către destinatarii din afara companiei noastre. Astfel de beneficiari externi pot include
companiile afiliate din cadrul Grupului , cărora le putem transfera datele cu caracter personal în scopul administrării interne a datelor angajaților;
furnizorii de servicii care – pe baza unor contracte separate cu noi – oferă anumite servicii care ar putea include inclusiv prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și subcontractanții autorizați ai furnizorilor de servicii;
organisme private sau publice, în măsura în care suntem obligați să vă transferăm datele personale pe baza unei obligații legale la care suntem supuși;
partenerii de afaceri, în măsura în care transferul de date cu caracter personal (de exemplu, datele de contact ale afacerii dvs.) este necesar pentru îndeplinirea relațiilor dvs. de muncă cu partenerul nostru;

Folosim decizii automate?

În cursul procesului de recrutare și a raportului de muncă, în general, nu luăm decizii automatizate (inclusiv profilarea) în sensul articolului 22 GDPR. Dacă vom aplica astfel de procese în viitor, vă vom informa separat în conformitate cu prevederile legale aplicabile.

Sunt transferate datele în țări din afara UE / SEE?

Datele dvs. personale sunt procesate numai în cadrul Uniunii Europene sau al Spațiului Economic European; nu intenționăm să transferăm datele dvs. personale în alte țări („țări terțe”).

Cât timp sunt stocate datele dvs.?

În general, stocăm datele dvs. personale, atâta timp cât avem un interes justificat pentru păstrarea acestor date, iar interesele dvs. de a renunța la prelucrarea ulterioară nu prevalează.

Chiar și fără un interes justificat, putem continua stocarea datelor dacă există o obligație legală (de exemplu, pentru a se conforma obligațiilor legale de păstrare). Ștergem datele dvs. personale chiar și fără o acțiune din partea dvs., de îndată ce nu mai este necesară reținerea în scopurile pentru care datele au fost colectate sau prelucrate în alt mod sau dacă nu este permisă în alte condiții de păstrare.

În general, datele dvs. de bază și datele suplimentare colectate în timpul angajării dvs. sunt păstrate cel puțin până la sfârșitul angajării. Datele sunt șterse în orice caz dacă s-au realizat scopurile de colectare sau prelucrare. Acest punct poate fi după încheierea relației dvs. de muncă cu noi. Dacă datele cu caracter personal trebuie să fie stocate pentru a se conforma unei obligații legale, aceste date sunt păstrate până la sfârșitul perioadei respective de păstrare. În cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pentru a se conforma unei obligații legale de păstrare, accesul la astfel de date este, de obicei, restricționat, astfel încât datele să fie accesibile numai dacă este necesar în scopul obligației de păstrare.

Care sunt drepturile dvs. în calitate de persoană vizată?

Ca persoană de date, puteți
– să solicitați acces la datele dvs. personale, articolul 15 GDPR;
– să solicitati rectificarea datelor cu caracter personal incorecte, Articolul 16 GDPR;
– să solicitați ștergerea datelor dvs. personale, articolul 17 GDPR;
– să solicitați restricționarea prelucrării datelor dvs. personale, articolul 18 GDPR;
– să vă exerciti dreptul la transferabilitatea datelor, articolul 20 GDPR;
– sa obiectati referitor la prelucrarea datelor dvs. personale, articolul 21 DSGVO.

Drepturile menționate mai sus pot fi invocate, de ex. prin furnizarea unei notificări prin intermediul datelor de contact specificate pe prima pagină a acestor informații privind protecția datelor.

În cazul unor întrebări suplimentare, puteți lua legătura cu managerul nostru pentru protecția datelor la dataprotection@macon.ro .

În plus, aveți dreptul să depuneți o plângere privind prelucrarea datelor dvs. personale la autoritatea de supraveghere competentă, articolul 77 GDPR.

Intra in cont